Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ando80 | użytkownik

imię i nazwiskoArtur adres zarejestrowany30.01.2008 @12:26:55 ostatnio na stronie06.07.2016 @09:41:18

szczególnie polecam... http://www.ando85.digart.pl !!!!!!!!!!!!!

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu3403938
digarty102 komentarze2318 posty na forum10

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~APPE    09.08.2008 @00:19:18
_______
_
~woj15    08.08.2008 @20:13:56
SIE ŚMIEJ Z KALEKI.......
~mirazm    08.08.2008 @15:06:33
do ppaapapa
_______
Gdyby tak można sfotografować nasze sny!
~mirazm    08.08.2008 @14:50:43
i sie okazalo ze to jakis PIotrek buahahaha
_______
Gdyby tak można sfotografować nasze sny!
~mirazm    08.08.2008 @14:50:27
hahahh i piesze :
co sie tak wiercisz
bo raz bylo dostepne a raz nie
_______
Gdyby tak można sfotografować nasze sny!
~mirazm    08.08.2008 @14:49:59
no :D
_______
Gdyby tak można sfotografować nasze sny!
~mirazm    08.08.2008 @13:52:26
hehe a wiesz co ja wlasnie zrobilam >????
_______
Gdyby tak można sfotografować nasze sny!
~morethanart    05.08.2008 @22:03:01
dzięki za odwiedziny
pozdrawiam
_______
To co czynimy za życia pozostanie po nas na wieczność
~APPE    04.08.2008 @16:26:21
dziekuje
_______
_
~Mycha1000    04.08.2008 @11:40:55
dziekuje slicznie!
_______
tyrtum dyrdum :D

konstruktywna krytyka jest pożądana
-kaska890    04.08.2008 @08:32:30
ok tak zrobię. może coś z tego wyjdzie. taką mam przynajmniej nadzieję. ale możesz mi uwierzyć ostrość aparatu i tak jest dość słaba [w porównaniu np do sprzętu mojego brata]. ile ja muszę się go naobracać żeby zdjęcie było jako tako w porządku.
-kaska890    03.08.2008 @22:51:22
może i zdjęcia mają słabą jakość, ale na swoją obronę mogę powiedzieć, że dopiero sie uczę. poza tym aparat, który posiadam nigdy nie będzie robił zdjęć rewelacyjnych. gdyby było mnie stać na lepszy sprzęt zdjęcia z pewnością byłyby lepsze. to nie moja wina, że niemal przy każdym ujęciu muszę stale obracać aparat żeby była jako taka ostrość. jeżeli fotki, które robię nie podobają Ci się, nie oglądaj ich. szukaj równych sobie fotografów, bo nie wszyscy muszą robić tak idealne zdjęcia jak Ty. mnie moje odpowiadają i nie zamierzam nic poprawiać
~oloszkaa    02.08.2008 @16:55:32
Canon PowerShot A550 .
_______
Boli mnie, boli jak cholera. Boli mnie brak Ciebie.
Nie sądziłam, że aż tak. Że aż tak bardzo i bez wyjścia !
~oloszkaa    02.08.2008 @15:19:58
nowy aparat więc foty lepsze :P
ostatnio edytowane: 2008-08-02 15:20:16
_______
Boli mnie, boli jak cholera. Boli mnie brak Ciebie.
Nie sądziłam, że aż tak. Że aż tak bardzo i bez wyjścia !
~APPE    02.08.2008 @00:34:57
_______
_
~APPE    01.08.2008 @10:57:59
zauwazyles
_______
_
~Spring    30.07.2008 @13:24:13
; ): )
~Salvezza    28.07.2008 @22:38:29
serdecznie dziękuję za odwiedziny. . . pozdrawiam cieplutko
PS Czuje się obserwowana
~mirazm    27.07.2008 @22:35:11
słodziak z ciebie
_______
Gdyby tak można sfotografować nasze sny!
~mirazm    27.07.2008 @22:32:57
co z toba gdzie nowe zdjecia :P
_______
Gdyby tak można sfotografować nasze sny!
~woj15    27.07.2008 @10:16:57
witam kolego pytasz gdzie i kiedy , dwa tygodnie temu i oczywiscie z balkonu ..pozdrawiam
~APPE    24.07.2008 @11:25:22
dzien dobry i dziekuje Artur
_______
_
~Oleq    24.07.2008 @10:44:36
bo nie miala byc, w centrum zogniskowawania umiescilem cale stare Miasto, o to mi chodzilo :D
_______
Ja nie idę ale mknę....
Zapraszam miłośników gór http://www.digart.pl/grupy/6282/Milosnicy_Sudetow
~ardisia    23.07.2008 @15:39:13
nie wiedziałam, że Ty takie zdjęcia robisz...
pod wrażeniem jestem....i też poobserwuję
~Oleq    21.07.2008 @17:29:11
heh dzieki za wszystkie ocenki, rowniez poobserwuje z tym ze to jeziorko to nie efekt ono takie jest naprawde :P
_______
Ja nie idę ale mknę....
Zapraszam miłośników gór http://www.digart.pl/grupy/6282/Milosnicy_Sudetow
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 12 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt